Nowoczesne techniki prezentacji wykorzystane na targach ISH we Frankfurcie
Motywem przewodnim tegorocznych, frankfurckich targów ISH był „The Bathroom Experience”. Dział marketingu naszej korporacji postanowił twórczo połączyć to hasło z prezentowanymi markami, przedstawiając je klientom w innowacyjny i nieszablonowy sposób.

Użycie małych, dotykowych komputerów (tzw. tabletów) okazało się strzałem w dziesiątkę. Rozwiązanie umożliwiło klientom wyjątkowo interaktywną formę zapoznania się z dwoma seriami UpLux marki Keramag: Precioza 2 oraz Silk.

TECHNOLOGIA

W trakcie przygotowań do targów, wybór właściwego urządzenia był jedną z kluczowych decyzji. Faworytem wydawał się w tym przypadku produkt Apple, czyli popularny iPad. Ten modny tablet posiada jednak zasadniczą wadę – jego producent stosuje wyjątkowo restrykcyjną politykę doboru wspieranych technologii, przez co nakłada na użytkownika liczne ograniczenia. Te zaś nie pozwalałyby zrealizować naszej wizji.

Po analizie dostępnych na rynku urządzeń, wybór padł na propozycję marki Hanvon – komputer wizualnie i technologicznie bardzo zbliżony do iPada, ale działający w oparciu o system Windows. Skorzystanie z bardziej otwartej platformy dało naszym programistom i designerom przestrzeń, dzięki której aplikacja mogła przyjąć optymalną formę.

Mimo wspomnianych utrudnień, znaczna część konkurencji postawiła na iPada. Efekt pokrył się z przewidywaniami naszych ekspertów: zwolennicy Apple byli zmuszeni przyjąć odgórnie narzucone rozwiązania, a ich klienci nie mogli liczyć na zbyt wiele. Dzięki wyborowi marki Hanvon, udało nam się przedstawić jedną z najbardziej ciekawych i nowatorskich, sterowanych dotykiem prezentacji w skali całych targów.

Za prezentację odpowiedzialna była polska firma MDAsystems, sprawdzony partner działający dla KOŁA od kilku lat. Jej struktura została pomyślana tak, aby maksymalnie uprościć nawigację. Najwięcej „smaczków” kryło się jednak w samej technologii oraz ciekawych możliwościach, które udostępniono klientom. Prezentacja miała formę zbudowanej w oparciu o Flash strony www, na której aż roiło się od udogodnień. Wymieńmy tylko kilka: Tła podstron w pełni wyrenderowane w 3D z możliwością płynnych zbliżeń na produkty, prezentacje obu kolekcji (teksty, fotografie, zbliżenia) czy znany z iPada system nawigacji. I wreszcie najważniejszy moduł 3D, pozwalający użytkownikom rozplanować układ łazienki w oparciu o produkty serii Precioza 2 i Silk – wszystko to za dotykiem palca, w trzech wymiarach. Takich rozwiązań nie oferował żaden z konkurentów.

Firma MDAsystems przygotowała projekt na czas. Podczas targów nie wystąpiły żadne problemy techniczne, a koncept użycia tabletów spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem. Rozwiązanie ma duże szanse wejść do kanonów targowych i zostać zaimplementowane również w innych krajach.

Za projekt i wykonanie całego konceptu w korporacji odpowiedzialny był Artur Pszczółkowski.

Wydarzenia powiązane z tym artykułem

Zaloguj się, aby móc dodawać wydarzenia do swojego kalendarza!

Do tego artykułu nie ma przypisanych żadnych wydarzeń.

ZOSTAW SWÓJ KOMENTARZ

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy.
Bądź pierwszą osobą, która go skomentuje.

KALENDARZ

W najbliższym czasie nie odbędą się żadne wydarzenia.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2010 Sanitec KOŁO Sp. z o.o.
Infolinia   0 801 17 17 17